امروز جمعه  ۳۰ شهريور ۱۴۰۳

۱۴۰۳/۰۴/۰۷- ۰۵:۵۳ - مشاهده: ۱۸۲

اطلاعیه شماره (3) انتخاباتی - برگزاری انتخابات از ساعت 9 صبح تا 10 شب در سئول

چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری اسلامی ایران در روز جمعه 08تیر 1403 برابر با 28 ژوئن 2024 از ساعت 9 صبح تا 10 شب، در محل سفارت جمهوری اسلامی ایران در سئول برگزار خواهد شد. همچنین یک صندوق انتخاباتی سیّار جهت اعزام به شهرهای بوسان، اولسان و دجان تدارک دیده شده است.

به اطلاع هموطنان عزیز مقیم کره جنوبی می رساند، چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری اسلامی ایران در روز جمعه 08 تیر ۱۴۰۳ برابر با ۲۸ ژوئن ۲۰۲۴ از ساعت 9 صبح تا 10 شب، در محل سفارت جمهوری اسلامی ایران در سئول برگزار خواهد شد.

همچنین در راستای فراهم نمودن تسهیلات لازم برای ایرانیان مقیم در سایر شهرهای کره جنوبی، یک صندوق انتخاباتی سیّار جهت اعزام به شهرهای بوسان، اولسان و دجان تدارک دیده شده است که هموطنان می‌توانند با حضور در محل اخذ رأی، در ساعات تعیین شده، رأی خود را به این صندوق بیندازند. جزئیات مربوط به صندوق سیّار در اطلاعیه شماره (2) انتخاباتی درج شده است.

همه اتباع ایرانی بالای ۱۸ سال (متولدین 0۸/0۴/1385 و قبل از آن) میتوانند با در دست داشتن شناسنامه یا کارت ملی یا گذرنامه معتبر جمهوری اسلامی ایران در این انتخابات شرکت نمایند.

درج مهر ویژه انتخابات در شناسنامه و یا گذرنامه اختیاری بوده و الزامی در این خصوص وجود ندارد.

از همه هموطنان واجد شرایط دعوت میشود در این انتخابات شرکت نمایند و با مشارکت ارزشمند خود، در انتخاب رئیس جمهور جدید و سرنوشت کشور سهیم باشند.

*******************

متن دیدگاه
نظرات کاربران
تاکنون نظری ثبت نشده است

امتیاز شما