امروز پنج شنبه  ۲۹ شهريور ۱۴۰۳

۱۴۰۳/۰۵/۲۶- ۱۱:۲۵ - مشاهده: ۸۷

دومین نمایشگاه بین المللی شهر پایدار

برگزاری دومین نمایشگاه بین المللی شهر پایدار (کیش) به همراه نخستین همایش بین المللی فرصت های سرمایه گذاری و تأمین مالی پایدار.

دومین نمایشگاه بین المللی شهر پایدار (کیش) به همراه نخستین همایش بین المللی فرصت های سرمایه گذاری و تأمین مالی پایدار طی روزهای 17 لغایت 20 مهرماه سال 1403 در مرکز نمایشگاه‌های بین المللی کیش برگزار می‌گردد.

نمایشگاه‌های بین المللی شهر پایدار با محورهای اصلی مدیریت شهری هوشمند، اقتصاد پایدار، انرژیهای نو و تجدید پذیر، حمل و نقل سبز و پایدار، حفظ محیط زیست، حوزه‌های ساختمان پایدار و هوشمند، دولت هوشمند، تجهیزات و زیرساختهای اطلاعاتی و ارتباطی، پژوهش، اقتصاد نوآوری و دانش بنیان، پایداری اجتماعی و امنیت در شهرهای هوشمند، یک گردهمایی مشترک ارگانهای دولتی و شرکتهای خصوصی است که نقش بسیار مهمی در توانمندسازی شهرها و زندگی شهر نشینی امروز و تصمیم گیری بهتر خدمات دهندگان و مدیران شهری و به منظور ارائه مطلوب خدمات نوین شهری و پایداری صنایع و زیرساخت های لازم دارد.

این نمایشگاه با رویکرد توسعه بازار شهر پایدار، ارتقای کیفیت زندگی در شهرها، ایجاد زمینه مناسب در راستای تعامل موثر با نخبگان شهری، بهره گیری بهینه از ظرفیتهای موجود در حوزه خدمات شهری شهرهای موفق، استفاده مؤثر از تجربیات شهرهای پایدار و موفق دنیا، آشنایی با حمل و نقل سبز و پایدار و معرفی آخرین دستاوردهای روز دنیا و توسعه رویکرد پایدار در تمامی فعالیت های توسعه ای در حوزه شهری و صنایع و خدمات وابسته به زندگی امروز برگزار می‌گردد.

محورهای نمایشگاه
با تمرکز بر آخرین دستاوردها و نوآوری‌ها در زمینه پایداری شهری، این نمایشگاه بین المللی به دنبال ایجاد یک گفتگوی جهانی است که تبادل ایده‌ها و بهترین شیوه‌ها را تشویق می‌کند. این رویداد، طیف وسیعی از موضوعات حیاتی را پوشش می دهدکه بر جنبه‌های مختلف زندگی شهری پایدار تأثیر می‌گذارد و شامل موارد زیر است:
 شهرساز ی و مدیر یت شهر ی پایدار؛

 فرصتهای سرمایهگذار ی و تأمین مالی پایدار؛

 بانکدار ی سبز و الکترونیکی؛

 جهش تولید و توسعه پایدار صنایع و معادن؛
 حمل و نقل پایدار و خودروهای برقی؛
 ساختمانهای هوشمند و پایدار؛
 شبکه هوشمند و انرژ یهای نو و تجدیدپذیر؛
 ز یرساختهای ارتباطی و فناور ی اطالعات؛
 گردشگر ی هوشمند و پایدار.

اطلاعات تکمیلی در خصوص دومین نمایشگاه بین المللی شهر پایدار

متن دیدگاه
نظرات کاربران
تاکنون نظری ثبت نشده است

امتیاز شما