امروز جمعه  ۳۰ شهريور ۱۴۰۳

۱۴۰۳/۰۳/۱۶- ۱۰:۴۸ - مشاهده: ۱۷۶

اطلاعیه عدم امکان ارزشیابی مدارک دانشگاه ‌های تأیید نشده در رشته‌های علوم پزشکی

امکان ارزشیابی مدارک دانشگاه ‌های تأیید نشده در رشته‌های علوم پزشکی، میسر نمی‌باشد.

قابل توجه دانشجویان محترم گروه علوم پزشکی

"شورای عالی ارزشیابی مدارک تحصیلی دانش آموختگان خارج از کشور" وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، به عنوان تنها مرجع تصمیم گیرنده در خصوص ارزشیابی مدارک تحصیلی دانش آموختگان خارج از کشور محسوب می‌شود.

در همین ارتباط چند نکته مهم اعلام به اطلاع می رسد:

1- وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با بررسی‌ های کارشناسی و با در نظر گرفتن سه نظام رتبه بندی معتبر بین المللی Times - QS - Shanghai به صورت موضوعی و همچنین عملکرد دانشگاه، فهرست دانشگاه‌های خارج از کشور مورد تأیید در رشته‌های مرتبط با علوم پزشکی را اعلام می نماید. فهرست دانشگاه‌ های مورد تأیید از سال تحصیلی 2024 - 2023  به صورت سه سالانه اعلام خواهد شد.

2- کلیه دانشجویان رشته‌ های علوم پزشکی از سال تحصیلی 2018 - 2017 تاکنون، که در دانشگاه‌ های تأیید نشده شروع به تحصیل کرده اند، ملزم به انتقال به دانشگاه‌ های مورد تأیید (بر اساس فهرست زمان انتقال) و تحصیل بیش از نیمی از دوره و اخذ مدرک نهایی از دانشگاه مورد تأیید می‌باشند تا مدارک ایشان امکان ارزشیابی را به دست آورد.

3- کلیه ورودی ‌های سال تحصیلی 2024 - 2023 و پس از آن، باید کل دوره تحصیلی را در دانشگاه‌ های مورد تأیید وزارت بهداشت باشند تا مدارک آنها قابلیت ارزشیابی طبق ضوابط را داشته باشد.

******************

متن دیدگاه
نظرات کاربران
تاکنون نظری ثبت نشده است

امتیاز شما